Karmaloop

Tuesday, March 16, 2010

Video: Female Rapper Clowns Nicki Minaj In A Rap Diss #GrenadesThrown


 Damn, she went innnnnn. "I'm a grown ass woman, what I need with a Barbie?" Lmao! She goes by the name "Keys" and she's a 20 year old reppin' Baltimore. Needless to say she don't like Nicki Minaj too much. What are your opinions on this chick?
 

17 comments:

Ms. Ebony said...

She smashed Nicki, hands down.

Anonymous said...

Here's my opinion...who the hell is she?

Nuff said.

Tasha said...

Please sit down. Just looking for fame

Cook.ThePoet. said...

Daaaaaamnnn
Ok.
I love Nicki
But this chick went in!
Only issue I have with ha is she tryna grab her critch like a dude like uhmm...you have skinnies on l0l but I give her dat ish. She monstrous

-Cook.ThePoet.

**WhoB3tter** said...

Nicki has better lyrics and that's just being all the way real. She was aight but nothing to say "Hey i wanna colab with her" or anything of that nature.

Anonymous said...

lmfaoooo my fav part "i just made more sense then she has in all her mixtapes hahahahahaha" omg i was ROLLIN when i heard that
naybesa.com

Anonymous said...

she definitely got it but shes hating

rayqueenbee said...

OMFG, she smashed Nicki. I like Nicki but I really dnt care for all her songs but this chick definitely smashed her now. It's like where are the 'REAL' rapper chicks at nowadays???... We need back sum real rapper chicks who rap real shit in the biz, Nicki was there in the beginning but now she just rapping about too much stupid ass sh*t.

Anonymous said...

she ripped nicki... she look ight 2 jus lose dat gut n she could b more marketable... shyt look wat dey did 2 nicki, n eve..... but she iz a beast tho real talk n i do like nicki but shorty wood crush her....

Anonymous said...

is she makin money like nicki minaj...no so she needs to sit down somewhere and try to get a workout plan to lose that stomach of hers..

Anonymous said...

umm shez so wack fxck her nicki is badd

Anonymous said...

dat bitch kilt nicki muthafukin minaj she klownd ha azz dat bitch go hard reel tawk fuk wah ne of yall lil bitchez gtz ta sey ya herd wardy

Urban Literature said...

She crushed Nicki hands down. Clearly as I read some of these post, there's a split between the appearance of beauty versus being lyrical. Need I say more... probably! Nicki uses her "sex appeal" to overshadow her lack of lyricism, because she has none. If there were another female rapper/emcee out now with attractive features as well, say Lil Kim or Foxy Brown or Shelly B, we would naturally compare them to say who had skills. There will still be fans of Nicki but not nearly as much if the other female displayed the lyricism and word play of a Jay Z, Biggie, or 2 Pac. I'm just saying, it's time to wake up from corporate rap and push for more Hiphop by emcees and not rappers!!!

Anonymous said...

thank yuuuu !! finally somebody aqrees wid me ; most of nicki's rhymes are trash if yu listen to em...

Anonymous said...

she lyrically smashed nicki, maybe nicki will stop making up words and shit, lol

Anonymous said...

THIS GIRL SUCKZ!! ALL SHE DOES IS YELL. AND SHES JUST HATING. NICKI IS SOM MUCH BETTER. AND WTF KINDA NAME IS KEYS..YEA THAT NAME WILL SELL...NOT. NICKI IS BEST. HANDS-DOWN!!

Anonymous said...

i am like freakin in love wit nicki minaj (no homo)... but i cant even front keys got mad lyrical skillz. but still nicki minaj didn't gain her fame from like hating on other rappers.She stayed on ha grind and like did ha own thang and for yall niggahs who say she aint got skillz listen to : autobiography, still i rise, all i do is win, i get crazy

Post a Comment

Speak Yo Mind!

 

Site Meter
Karmaloop.com