Karmaloop

Tuesday, October 20, 2009

LMFAO No They Didn't Diss Rihanna Like This + Her New Single "Russian Roulette"

I found this pic via SandraRose. She raised a good question, Is Rihanna becoming the laughing stock of the Industry? Hmmm.

Image and video hosting by TinyPic

Anyway, here is her new single "Russian Roulette" from her upcoming album Rated R, which comes out November 23 but the single can be downloaded now from her website Rihannanow.com

Image and video hosting by TinyPic



4 comments:

Juicy Carter said...

lmao, you know its true though.

Tasha said...

That hairdo been bugging me for the longest. Rihanna, do SOMETHING to it.

Dr. Flyy said...

The resemblance is crazy tho ha

Eternally Fixated said...

LMAO haha thats funny but I still luv Rihanna!Love your blog girl! Pls check out our Fashion Style & Celebrity Gossip site
www.eternallyfixated.blogspot.com

Post a Comment

Speak Yo Mind!

 

Site Meter
Karmaloop.com